De Feestdagen in Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolien Oever - WaarBenJij.nu De Feestdagen in Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolien Oever - WaarBenJij.nu

De Feestdagen in Paramaribo

Door: Yolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

02 Januari 2008 | Suriname, Paramaribo

Zo even een berichtje hoe wij de feestdagen hier zijn doorgekomen! Met kerst zijn we bij Mac geweest. We hadden met Mac en Fib afgesproken dat wij een oerhollands voorgerecht en nagerecht zouden doen en zij een surinaams hoofdgerecht. Het was erg gezellig en vooral leuk om te doen! Oud en nieuw hebben we in de stad doorgebracht, tot 23.00 was er groots feest op straat. Om 23.00uur liep de stad ineens helemaal leeg :p Mensen gingen naar familie om daar de jaarwisseling te vieren. Was dat even vervelend, wij hebben hier geen familie?! Dus gingen wij naar de Waterkant daar, samen met wat mensen die ook geen familie hadden, de jaarwisseling te vieren! Een ding om nooit te vergeten haha!

• 02 Januari 2008 - 19:04

Jorick En Coby:

gelukkig nieuw jaar meis!!!!!!!!!!!
    en die salade ziet der best mooi uit hoor ;)
    we zijn blij dat je gauw terug komt.
    succes nog even de laatste weken!

en blijven genieten he?!

knuffel van ons (zijn net terug uit de sneeuw :P)

• 02 Januari 2008 - 20:45

Sanne:

hej jolien, blijft leuk om je verhalen te lezen. lijkt voor mij al zo lang geleden dat ik daar was! maar denk er nog vaak aan. Geniet er nog van!ohhh hoe kun jij ooit weer wennen hier?? ;)
    GELUKKIG 2008!!!!
    BRASA Sanne

• 02 Januari 2008 - 21:36

Esther:

Gelukkig nieuwjaar!
    x Esther

• 02 Januari 2008 - 22:05

Hermina:

Happy newyear! wat chill, oud en nieuw vieren aan de waterkant :)..wat was nou t Suri hoofdgerecht..kip en rijst:D
    have fun!
    x

• 03 Januari 2008 - 15:38

Yolien:

Jorick&Coby: Ik weet niet of dat wederzijds is ;)

Sanne: Ik ga problemen krijgen....:p

Esther: Jij ook :D

Hermina: Haha goed gegokt, jazeker rijst, groente, kip, maar echt wel heeeeel lekker :D

• 03 Januari 2008 - 18:08

Wilma:

Dus na ons telefoontje is het na 23.00uur nog wel gezellig geworden!!
    Het eten ziet er heel lekker uit.
    Fijn dat het koken zo goed gaat kun je thuis ook mooi koken!?ha ha
    Pap en ik zijn weer aan het werk dus even geen feesten hier,als je terug komt val je net met je neus in het carnavalsgedruis dus............mocht je nog energie over hebben???
    Geniet nog maar van alles......en probeer niet af te tellen!!
    dikke knuffel pap en mam

• 20 Januari 2008 - 13:09

Ben En Ingrid:

Hallo Yolien, het jaar daar zit er bijna voor jou op en hebben de site ook met plezier gevolgd, leuke verhalen, en veel meegemaakt, het afscheid zal straks wel moeilijk zijn, we wensen je nog een paar fijne dagen daar met z'n allen en zien je waarschijnlijk wel op Schiphol groetjes de ouders van Laura

• 21 Januari 2008 - 17:50

Monique:

Heej, de tijd vliegt voorbij daar he!
    Voor je het weer zit je weer in het koude nederland..
    Maar geniet nog van de laatste dagen daar:) En tot snel;)
    xx Monique