Chilliebillie - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolien Oever - WaarBenJij.nu Chilliebillie - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolien Oever - WaarBenJij.nu

Chilliebillie

Door: lien&sien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

20 Oktober 2007 | Suriname, Paramaribo

Even weer een kort bericht! Hier nog steeds alles heerlijk! Afgelopen week mochten we met een vliegtuigje mee vliegen over Paramaribo richting Zanderij(het vliegveld) en weer terug. KOSTELOOS! Zoooo vet, zie het filmpje en foto's! Ook zijn we naar Frans Guyana geweest. Het buurland van Suriname. Ik moest daar een nieuw visum aanvragen aangezien deze al 2 maanden is verlopen en ik dus ali illigali ben. We hebben er een gezellig tripje van gemaakt :D De 2 landen worden gescheiden door een rivier. Zo vreemd aan de andere kant van de rivier is alles zooo anders. Echt frans/europees. Alles netjes onderhouden, grote lijnbussen, euro's ed. Ik had even het idee op vakantie te zijn ;) De foto's zeggen meer, dus die ga ik er nu maar even opzetten :D

Tot snel! groetsels sien en lien

  • 20 Oktober 2007 - 19:55

    Esther:

    Hey,
    ziet er hartstikke leuk uit! Ben helemaal jaloers op t mooie weer, hier vriest t snachts als :S .
    groetjes Esther

  • 21 Oktober 2007 - 11:37

    Linda:

    SAAAAAANG!!!!! Ik ben jaloers hoor, haha. eindelijk is het dan geregeld met je visum, gelukkig.
    bigi brasa

  • 21 Oktober 2007 - 15:34

    Jorick:

    Ej oma willie :D

  • 21 Oktober 2007 - 15:35

    Jorick:

    (op die foto met je hippielolbril :))

  • 21 Oktober 2007 - 20:35

    Pama:

    Jazeker leuke bril. goed geregeld met dat vliegtuig, goede contacten zijn goud waard. Wel fijn uit de illegaliteit en meteen kijken in Europa, dus met euro's betalen zeker in Frans Guyana.

    PS het filmpje heb ik nog niet gezien

    Veel plezier

  • 24 Oktober 2007 - 11:06

    Coby:

    eej meis,
    et is dus gelukt met je nieuwe visum? tussendoor even een ander land bezoeken lijkt me dan ook wel even lekker!!
    ben blij dat je het naar je zin hebt!!
    Brasaaa voor jou en groetjes aan Sien.

    Coobs/dready/dortie/juf

  • 24 Oktober 2007 - 13:49

    Yolien:

    Helaas ben ik nog steeds illigaal. Ik ben wel naar Frans-Guyana geweest, maar na 10x vragen hebben ze me hier alsnog bij Buitenlandse Zaken verkeerd geinformeerd over de data dat het Surinaamse consulaat in F-G open zou zijn, dus je raadt het al...hij was DICHT

    ps. Mn foto en video ruimte is helemaal vol dus ik kan er niks nieuws bijzetten tenzij ik nieuwe ruimte bij koop, komt nog wel

    xx

  • 25 Oktober 2007 - 09:03

    Anke:

    Hey, dus nog steeds illegaal! Gelukkig heb je nog een paar maandjes om de boel recht te zetten voor je op het vliegtuig moet.
    Weet niet of ik je nog spreek voor je naar het binnenland gaat, maar ik wens je heel veel plezier en succes daar! Super man!
    Heb je trouwens het adres van Kevin en Mack nog kunnen achterhalen?
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolien

Voor 11 maanden naar Paramaribo, stage lopen in het kindertehuis van stichting Claudia A.

Actief sinds 30 Nov. 2006
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 43444

Voorgaande reizen:

20 Februari 2007 - 31 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: