Oktober - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolien Oever - WaarBenJij.nu Oktober - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolien Oever - WaarBenJij.nu

Oktober

Door: lien&sien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

10 Oktober 2007 | Suriname, Paramaribo

Even wat dingetjes:

*CHILLEN MET JOSINE*
Sien is ondertussen in Paramaribo gearriveerd, tot nu toe vermaken we ons primaaaa! (zie foto's) sien wil niet meer naar huis...:p

*WERKEN IN HET BINNENLAND*
Begin november reis ik samen met 2 andere vrijwilligers naar het dorp Ligorio in het binnenland om daar 1,5 maand te helpen op een schooltje, meer info volgt later!

*GEEN POST!*
Per half december verhuis ik naar een ander huis, dus please vanaf nu GEEN POST meer naar Aukalaan 2 sturen! Aangezien ik daar over 3 weken dus weg ben.

Nieuw adres waar wel post heen mag, volgt in volgende bericht! Aangezien mijn verjaardagspost toch ergens heen moet :p

Sien en ik hebben betere dingen te doen dan in het airco koude internetcafe zitten ;), dus houd ik het deze keer kort!

Bigi brasaaaaaaaaa

  • 10 Oktober 2007 - 20:14

    Esther:

    Heej Lien&Sien,
    ziet er hartstikke leuk uit, of jullie moeten voor de foto's doen alsof het leuk is ;)
    En Lien: alvast veel succes in het binnenland!
    x Esther

  • 11 Oktober 2007 - 10:15

    Pien:

    Ha die Yolien,

    Jij denkt ook aan alles! Heel hartelijk bedankt voor je kaartje voor ons huwelijk. Het zonnetje werd door de douane uiteindelijk tegen de middag vrijgegeven, dus 's middags hebben we er heerlijk van kunnen genieten. Het was een geweldige dag en als je ooit eens foto's wilt zien, kan dat natuurlijk. Op mijn hyves heb ik er 5 geplaatst.

    Zo te lezen gaat het weer goed met je. Leuk dat je bezoek hebt. Dan kan je lekker alles laten zien. Beelden zeggen immers zoveel meer dan de tekst alleen. Veel plezier samen en alvast succes voor in de binnenlanden. Dat wordt vast weer een hele andere ervaring.

  • 12 Oktober 2007 - 12:43

    Je Suri Homie:

    Fawaka mi gudu,

    dus jij gaat toch maar wel het binnenland in VET TOF :D hopelijk zie ik je dan nog wel ff wanneer ik terug ben..Ik geef je wel ff een bellie met de tellie..Geniet er nog ffies van samen met Josine en tot snel..

    Bigi brasa en bosie Kimmy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolien

Voor 11 maanden naar Paramaribo, stage lopen in het kindertehuis van stichting Claudia A.

Actief sinds 30 Nov. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 43449

Voorgaande reizen:

20 Februari 2007 - 31 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: