Back from Mars! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolien Oever - WaarBenJij.nu Back from Mars! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolien Oever - WaarBenJij.nu

Back from Mars!

Door: Yolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

18 December 2007 | Suriname, Paramaribo

Lieve mensen! Terug uit de bushbush, ik moet het allemaal nog even op me in laten werken en over een paar dagen heb ik alle foto’s, ook van de mede vrijwilligers dan laat ik jullie álles lezen en zien. Ik geniet nu van alle luxe, elektriciteit, stromend water en een gevulde koelkast :p Ik heb al een paar foto’tjes hieronder gezet.


Ik wou alvast even zeggen dat ik mijn ticket heb verlengd naar donderdag 30 januari! I.p.v.zondag 19 januari kom ik nu samen met Laura en Lisanne de 30e terug. Details volgen later wel

Nu nog even genieten van de laatste weken en snel meer foto's ed!

  • 18 December 2007 - 12:25

    Jolanda:

    Mooi dat je weer terug bent! Ben benieuwd naar je bushbushverslag!
    Nog 11 daagjes langer in Suriname, leuk!Na school weer terug?

    xx
    Jo

  • 18 December 2007 - 13:10

    Hermina:

    Ik kijk even niet op je blog..en je bent naar Mars geweest...:D
    Geweldig dat je de rimboe op die manier hebt kunnen beleven!

    x

  • 18 December 2007 - 14:53

    Nadine:

    heej Lien!

    ik ben echt ontzettend benieuwd naar je verhalen en foto's uit de rimboe! Ik kan niet wachten om het straks allemaal te lezen :D

    tot dinges, knuf!

  • 18 December 2007 - 15:11

    Liset:

    Heey Jolien!
    Leuk om al je verhalen en foto's te lezen en te zien. Ook goed om te zien dat je het zo naar je zin hebt, ik heb benieuwd naar al je verhalen!
    Zie je snel weer op school en veel plezier en succes nog aankomende tijd!
    xxx Lisette

  • 18 December 2007 - 16:19

    Chantal:

    Wat tof die foto's

    en wat lijken je rastas opeens lang!

    Geniet nog zeker even na van alles wat je op Mars ;) beleeft hebt en zeker ook van de tijd in Suriname nog!

    xxjes

  • 18 December 2007 - 16:43

    Tessa:

    Hoi Jolien!
    Je kent mij niet, maar ik zat even wat te rond te kijken hier op waarbenjij, vandaar. Hoop dat je het niet vervelend vindt dat ik hier een berichtje achterlaat... Ik vertrek 27 jan. naar Suriname, ga daar een jaar werken als verpleegkundige.
    Ik las in 1 van je berichten dat jij je visum daar hebt laten verlengen. Ik dacht dat ik echt een duur jaarvisum zou moeten kopen. En dat vrijwilligerswerk dat je net gedaan hebt lijkt me helemaal super!! Zou je me misschien een mailtje kunnen sturen hoe jij dat allemaal geregeld hebt daar?
    tessmania6@hotmail.com is het adres.
    Alvast heel erg bedankt en nog een hele fijne tijd daar!
    Groetjes Tessa

  • 18 December 2007 - 16:48

    Linda:

    Wow, wat een geweldige foto s. Lientje, je ziet er goed uit!!!!
    Lieverd, ben benieuwd naar je verhalen.
    Dikke kus

  • 18 December 2007 - 16:53

    Pien:

    Het bushbushvrouwtje,

    (nu lijkt het net of je de vrouw van de president van de VS bent, niet echt de bedoeling)

    Wat een paar superfoto's heb je al geplaatst zeg. Wat vliegt de tijd zeg. Nou vanaf hier alvast een fijne kerst en een gaaf 2008 gewenst

  • 18 December 2007 - 18:14

    Esther:

    Hey Lien,
    ik ben heel benieuwd naar alle fotos en verhalen.
    Je dreads zijn trouwens lang geworden, echt enorm, en echt superleuke foto van jou en met buurmeisje!
    xx Esther

  • 18 December 2007 - 18:44

    Jorick En Coby:

    eej zusje!

    je bent weer in de bewoonde wereld :)
    het staat je wel hoor, wat we je daar allemaal zien doen :P
    we wachten in spanning op het verdere verhaal en de foto's!!

    biggi brasa!!!

    uw broeder en schoonzus

  • 18 December 2007 - 18:54

    Ton Hulsebos:

    Hoi Jolien,
    Bedankt voor je kaartje. Als je weer in Nederland bent gaan we eens lekker bij kletsen. Jij maakt zoveel bijzondere dingen mee, dat je veel van deze ervaringen nog wel zult herbeleven. Mooie foto's zeg. Daar zit ook veel humor in. Die surinaamse kleding staat je trouwens goed.
    De kerst zul je wel heel anders gaan vieren en oud en nieuw ook.

    IK wens je alle goeds,

    Ton

  • 18 December 2007 - 19:59

    Iris:

    Jij past daar precies tussen man :D
    Dat word straks weer wennen aan het gehaaste geld-kost-tijd-nederland .. !
    Kus

  • 18 December 2007 - 21:43

    Jo:

    Yooooo! Wat zie je er goed uit zeg! Can't wait to see you there....!!!
    BRASA

  • 19 December 2007 - 20:58

    Pa En Ma:

    Afgezien van de regen is de temperatuur bij jou nog steed lekker Geniet er maar van Hier is't 2 graden onder de nul en een naar Oostenwindje. Na zo'n periode in het oerwoud kun je weer genieten van de san toch wel luxe zaken als koelkast douche enz.

  • 20 December 2007 - 16:39

    Monique:

    Hee Jolien!,
    Je bent er weer..
    Super leuke foto's trouwens!:)
    Ben benieuwd naar je verhalen..
    Succes en geniet ook daar van de kerstdagen!
    xx Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolien

Voor 11 maanden naar Paramaribo, stage lopen in het kindertehuis van stichting Claudia A.

Actief sinds 30 Nov. 2006
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 43452

Voorgaande reizen:

20 Februari 2007 - 31 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: